حفاظ نامنظم چیست ؟!

حفاظ نامنظم در واقع نوعی از حفاظ های اهنی می باشد که برای امنیت ساختمان بسیار کارامد هستند. این حفاظ ها معمولا برای تمامی ساختمان ها اعم از تجاری و مسکونی قابل استفاده هستند.

این حفاظ ها به دلیل شکل ظاهریشان به این نام معروف شده اند و انواع مختلفی نیز دارند. این حفاظ های نامنظم دارای میله گرد هایی هستند که به شکل نامنظم بر روی هم قرار گرفته و دسترسی را کاملا سلب خواهند کرد.

این حفاظ ها بر اساس نوع نمای بیرونی ساختمان ها دارای اشکال مختلفی هستند که می‌توان از آن ها استفاده کرد . این حفاظ ها کاملا ایمن و زیبا هستند و می‌توان بدون استرس و با ارزان ترین قیمت امنیت ساختمان خود را افزایش دهید.

انواع حفاظ های نامنظم :

حفاظ شاخ گوزنی این حفاظ یکی دیگر از انواع حفاظ های آهنگ است که به شکل منحصر به فردی ساخته شده است. شکل ظاهری این حفاظ با حفاظ های نرده ای قدیم کاملا متفاوت است. این حفاظ به شکل شاخ گوزنی هستند. و در طول و عرض های مختلفی ساخته می شود

حفاظ بوته ای حفاظ نیز یکی از حفاظ های نامنظم می باشد، که میلگرد های تشکیل دهنده آن به شکل بوته کنار یک دیگر قرار گرفته اند. این مثحفاظ به دلیل درهم بودن و متراکم بودن امکان دسترسی را کاملا سلب کرده است.

حفاظ سرنیزه ای یکی از حفاظ های نامنظم حفاظ میزارم است که شکل ظاهری آن به شکل نیزار می باشد. این حفاظ به دلیل داشتن برتری هایی نسبت به دیگر حفاظ های نامنظم از کیفیت بهتری برخوردار است و تقریبا برای تمامی ساختمان ها یک طبقه و ویلایی مناسب هستند. ازاین حفاظ می توان به عنوان یک دکوراسیون خاص برای نمابیرونی استفاده کرد.

جهت سفارش و استعلام قیمت با مشاوره تماس بگیرید.