حفاظ بوته ای چیست ؟

یکی دیگر از انواع حفاظ های نامنظم حفاظ بوته ای است. این حفاظ شباهت زیادی به حفاظ شاخ گوزنی دارد و از جنس آهن می باشد.

میلگرد استفاده شده در این حفاظ ۱۰ سانتی متر است.

این حفاظ در واقع با شکل خاص خود شبی به بوته ای خاردار می باشد. و میله گرد های آن به شکلی خاصی روهم قرار گرفته اند. حفاظ بوته ای در بازار به عنوان حفاظ خاردار نیز معروف است.

حفاظ بوته ای تقریبا تمامی دسترسی ها به ساختمان را مسدود کرده و دارای امنیت بالایی است. این حفاظ در ساختمان های یک. طبقه و ویلایی پر کاربرد بوده است.

شکل این حفاظ به گونه ای است که باعث می شود نمای بیرونی ساختمان شما نیز زیبا تر به نظر برسد. این حفاظ درواقع در محیط های تجاری نیز قابل استقاده است.

ارتقاع این حفاظ های بوته کاملا متفاوت است و تراکم بلایی دارد. تراکم و ارتفاع این حفاظ ها متناسب با ارتفاع ساختمان است. این حفاظ با بهترین نوع اهنالات تولید شده تا کیفیت مناسب برای امنیت مکان ها را فراهم کند.

این نوع حفاظ ها تقریبا از انواع دیگر حفاظ های اهنی امروزی هستند که نسبت به کیفیت بالایی که دارند کاملا مقرون و به صرفه هستند. این حفاظ ها تقریبا در تمامی مناطق قابل استقاده هستند و قیمت مناسب آن ها باعث شده یکی از پر مصرف ترین نوع حفاظ اهنی به شمار بی آیند.

قبل از خرید حفاظ های اهنی برای ساختمان خود باید این نکته را در نظر بگیرد که حفاظ های قابل استقاده باید کاملا با ساختار ساختمان شما همخوانی لازم را داشته تا بتوانند کیفیت مورد نیاز را ارائه دهد.

این حفاظ ها درواقع با ضد رنگ، رنگ امیزی شده تا دیرهنگام فرسایش و قرار گرفتن در انواع آب هوا دچار مشکل نشوند.

جهت سفارش و استعلام قیمت با مشاوره تماس بگیرید.