حفاظ مرداب چیست؟!

حفاظ نخل مرداب یکی از حفاظ های امنیتی برای ساختمان های مسکونی می باشد که برگرفته از محل های مرداب ساخته شده است. این حفاظ بسیار زیبا بوده و امنیت ساختمان را نیز تا چندین درصد افزایش می دهد.

این حفاظ مناسب انواع ساختمان های کم طبقه و هم کف است. اگر به دنبال امین کردن محیط کار و ساختمان خود هستید این حفاظ یکی از گزینه های مناسب برای تامین نیاز امنیت می باشد.

این حفاظ به دلیل شکل ظاهری خود علاوه بر ایجاد امنیت در داخل ساختمان در نمایی بیرون یک دکوراسیون جذاب به شمار می اید . این حفاظ یکی از ایمن ترین حفاظ های نسل جدید ساختمان می باشد.

این حفاظ ها در ردیف های یک متری تولید می شوند و و ارتفاعی به اندازه یک متر دارند. عرض این نوع حفاظ کم است اما به دلیل شاخه های انبوهی که در بالای خود دارند بسیار غیر قابل دسترس هستند.

قیمت حفاظ های مرداب کاملا مقرون به صرفه هستند اما کاملا از نظر امنیتی، و کیفیت بالا می باشند.

این حفاظ مرداب شامل شاخه های قوس داری هستند مه روی هم رفته و امکان دسترسی را کاملا سلب می کنند. و به شکل گل مرداب درآمده اند و اسم آن را نیز به همین دلیل حفاظ مرداب گذاشته اند.

این گل ها از میلگرد های کوتاهی تشکیل شده اند. و شاسی حفاظ گل مرداب به ۱ متر طول می‌رسد . این شاستی ها هنگام نصب کاملا درکنار یک دیگر قرار میگیرند تا ظاهری مناسب و مرتبی داشته باشند.

رنگ بندی این حفاظ های مرداب کاملا متنوع است ‌مناسب با نمای بیروتی ساختمان شما طراحی شده. امنیت این حفاظ به مراتب بالا تر از حفاظ های دیگر است. رنگ بندی این نوع حفاظ ها بیشتر در رنگ های قهوه ای و سفید می باشد که با تمامی نماهای بیرونی ساختمان ها همخوانی لازم را دارا است.

جهت سفارش و استعلام قیمت با مشاوره تماس بگیرید.