حفاظ سرنیزه ای چیست ؟

یکی دیگر از انواع حفاظ ها، حفاظ سرنیزه ای می باشد که پر استفاده ترین نوع حفاظ اهنی برای استفاده است. این حفاظ در اوج سادگی دارای امنیت و کیفیت بالایی است و در تمام مناطق قابل استقاده می باشد.

استفاده از حفاظ سرنیزه ای در واقع باعث بالا بردن امنیت ساختمان شما می شود و متناسب با قیمت مقرون به صرفه ای که دارد دارای کیفیت بسیار بالایی است.

این حفاظ در واقع دارای ارتفاع های مختلفی است و هرچه میزان ارتفاع آن بالا باشد امنیت آن نیز بالا است. بیشتر جنس حفاظ های سر نیزه از جنس آهنگ می باشد که با مواد ضد زنگ عایق کاری شده اند تا در هنگام قرار گرفتن در آب و هوای مختلف کیفیت خود را از دست ندهند.

حفاظ سرنیزه ای درواقع دارای کاربرد های مختلفی هستند و در مناطق خاصی قابل نصب می باشند. این حفاظ ها از میله گرد ها با پیچیدگی خاصی ساخته شده اند.

ارتفاع این حفاظ ها به ۵/۱ متر می رسد و تراکم آن ها نیز مناسب با ساختار ساختمان شما ایجاد خواهد شد اما بهترین نوع آن تراکم بالای آن است. در این تراکم بالا تعداد میله های کنار هم قرار گرفته بیشتر خواهد بود و باعث می‌شود دسترسی به ساختمان غیر ممکن شود.

حفاظ سرنیزه در واقع شکل شادی به خود دارند و برای نرده های بالای ساختمان در مناطق کم رفت و آمد بهترین گزینه به حساب می اید. این حفاظ سرنیزه ای در واقع یک نیزه های بلند شکل می باشند که به شکل خمیده در یک دیگر تنیده شده اند.

جهت سفارش و استعلام قیمت با مشاوره تماس بگیرید.