حفاظ آبشاری چیست ؟

حفاظ آبشاری یکی از متداول ترین حفاظ‌ های اهنی است که از دوران قدیم مورد استفاده قرار می‌گیرد . این حفاظ ها درواقع یک حفاظ سنتی است که میتواند امنیت ساختمان شمارا  ایجاد کند. این حفاظ ها درواقع در تمامی ساختمان ها اعم از تجاری و غیر تجاری استفاده می شوند.

جنس حفاظ های آبشاری فام می باشد و ارتقاع آن ها نیز بلند است تراکم آن ها بلا می باشد و دارای عایق ضد زنگ زدگی هستند. ارتفاع این حفاظ ها ۵۰ تا ۱۴۰ سانتی متر می باشد. این حفاظ ها به شکل جوش‌کاری های دو طرفه ساخته می شوند .

سایر میله گرد های استفاده شده در این حفاظ های آبشاری درواقع ۹ و ۸ کی باشد. حفاظ های آبشاری ۴ پهلو درواقع یکی از پر استفاده ترین حافظ های آهنگی برای روی دیوار ها می باشد . این حفاظ ها ارتفاع بالا و تراکم زیادی دارند و از میله گرد های ۱۲ و ۱۰ ساخته شده اند.

برای ساخت حفاظ های آبشاری باید از میله گرد های نوک تیز استفاده شود. و به شکل خاصی به یک دیگر متصل شوند.این حفاظ ها در واقع بالاترین نوع امنیت رو دارا هستند.

این نوع از حفاظ ها شاخه های نوک تیزی دارند که افراد را از ورود به داخل خانه بازمیدارند. علت نامگذاری این حفاظ به علت شکل آبشار ماننده اون است. این حفاظ نسبت به حفاظ های دیگر دارای قیمت کم تری است و به دلیل شکل ساده خود با تمامی دکوراسیون های بیرونی ساختمان ها متناسب است.

این حفاظ به دلیل استفاده از گذشته و به امروز درواقع جزو پر استفاده ترین نوع حفاظ های می باشد و دارای امنیت بالایی است. این حفاظ ها همیشه در همه نقاط و به عنوان حفاظ پنجره استفاده می‌شوند .

جهت سفارش و استعلام قیمت با مشاوره تماس بگیرید.